کود ۱۹۶۳ برای پرتقال

کود نوزده و شصت و سه دارای خواص بسیار عالی است و به رشد بهینه گیاه بدون محدودیت کمک می کند. این کود بی نظیر به افزایش چشمگیر رشد ریشه گیاه در خزانه و افزایش مقاومت آن در برابر شرایط مضری مانند خشکی، سرما، گرما، کم آبی، آفات و ویروس ها کمک می کند. کود NPK 1963 00 به شکل نانو است و خیلی سریع اثرات شگفت انگیزی از خود نشان می دهد. فسفر موجود در کود ۱۹۶۳ برای پرتقال می تواند عناصر مورد نیاز برای رشد گیاه را به بهترین نحو تامین کند و باعث رشد بهینه سلول های گیاهی شود.

این عنصر کمک می کند تا کربوهیدرات ها یا سایر مواد مغذی موجود در خاک راحت تر به گیاه منتقل شوند. توجه داشته باشید گیاهانی که به اندازه کافی فسفر دریافت می کنند، مقاومت آنها در برابر آفات و سایر مشکلات زیست محیطی افزایش می یابد و ساقه و برگ ضخیم تری خواهند داشت. به همین دلیل هر زمان که احساس کردید گیاهانتان ضعیف و آسیب دیده اند، بهتر است بلافاصله کوددهی را با استفاده از کود ۱۹۶۳ شروع کنید تا همه علائم از بین برود و شادابی گیاهانتان چند برابر شود.

اگر برنامه غذایی منظم و علمی برای سه تا چهار سال داشته باشید که نیاز به زمان و هزینه دارد، می توانید با کیفیت ترین میوه های آن سال را داشته باشید که از نظر بازار پسندی، طعم و اندازه بالاترین را دارند. کیفیت داشته باشد. دقیقاً راه حلی که کشاورزان در هر استان انجام می دهند.

کود ۱۹۶۳ و گیاهان تابستانی

 درختان بر خلاف سایر گیاهان، به خصوص گیاهان تابستانی، نمی توانند به سرعت به یک عنصر خاص واکنش نشان دهند و به زمان بیشتری نیاز دارند. تنها راه حلی که باعث افزایش عملکرد و باردهی درخت در همان سال می شود استفاده از کود ۱۹۶۳ است. که می تواند حداقل عملکرد درختان میوه را در همان سال 30 تا 40 درصد افزایش دهد. این تنها کودی است که به دلیل فرمول خاص خود نتیجه فوری می دهد. اما همانطور که گفته شد برای رساندن درختان به حداکثر بهره وری نیاز به یک برنامه تغذیه مستمر، منظم و علمی داریم و در این راستا کارشناسان آل کد می توانند به بهترین نحو از شما حمایت کنند.

کود ۱۹۶۳ برای پرتقالکودهای شیمیایی بیشترین نقش را در افزایش عملکرد در واحد سطح دارند. اما مطالعات نشان داده است که استفاده طولانی مدت از کودهای شیمیایی با نمک های قوی و مخرب باعث از بین رفتن خواص فیزیکی و شیمیایی زمین، کاهش نفوذپذیری، افزایش وزن مخصوص ظاهری می شود و نفوذپذیری ریشه درختان را با مشکل جدی مواجه می کند. این کار را انجام می دهند و باعث کاهش بازدهی محصولات می شود.

بیشتر بخوانید: کود ۱۹۶۳ برای هندوانه

در این مقاله دف از این آزمایش تعیین نسبت قابل قبول کودهای شیمیایی و کود گوسفندی به منظور کاهش مصرف کودهای شیمیایی برای تولید مرکبات در مناطق شمالی ایران می باشد. هدف از انجام این آزمایش تعیین میزان قابل قبول کودهای شیمیایی و حیوانی می باشد. مواد و روش ها: به منظور مشاهده اثر ترکیبی مقادیر مختلف کودهای شیمیایی و کود حیوانی (گوسفند) و یافتن ترکیب قابل قبولی از کودهای مرکبات (پرتقال نوع تامسون نوول) آزمایشاتی انجام شد.

کود ۱۹۶۳ برای پرتقالنمونه آزمایشی کود ۱۹۶۳

 در سال 93-1392 در یکی از باغات شهرستان ساری استان مازندران به صورت فاکتوریل و بر اساس طرح های بلوک های کامل تصادفی با 9 تیمار و سه تکرار انجام و مورد آزمایش قرار گرفت. تیمارها شامل سه سطح کود حیوانی (گوسفند) (صفر، شش و دوازده کیلوگرم برای هر درخت) و سه سطح کود شیمیایی ماکرو متشکل از سولفات آمونیوم، سوپر فسفات تریپل و سولفات پتاسیم (صفر، سی و شصت درصد) است. این توصیه بر اساس آزمون میدانی بود.

کود ۱۹۶۳ برای پرتقالفروش کود ارزان قیمت یافته ها: نتایج نشان داد که جذب نیتروژن، فسفر و پتاسیم توسط برگ درخت پرتقال در تیمار تلفیقی 60 درصد کودهای شیمیایی (90 کیلوگرم سولفات آمونیوم، شصت کیلوگرم سوپر فسفات، یکصد کیلوگرم سولفات و شش کیلوگرم کودهای حیوانی). (کود گوسفندی) همچنین بیشترین غلظت کلسیم، منیزیم، آهن، منگنز، روی در برگ درخت پرتقال تامسون با مصرف 30 درصد کودهای شیمیایی (45 کیلوگرم سولفات آمونیوم، 30 کیلوگرم سوپر فسفات، 40 کیلوگرم). سولفات پتاسیم در هکتار) و 12 کیلوگرم کود گوسفندی به دست آمد.

بیشتر بخوانید: کود کامل 10x شوک برای کلم بروکلی

درختان پرتقال با استفاده از شصت درصد کودهای شیمیایی (90 کیلوگرم سولفات آمونیوم، 60 کیلوگرم سوپر فسفات، صد کیلوگرم سولفات پتاسیم برای هر درخت پرتقال) و 12 کیلوگرم کود حیوانی مورد بررسی قرار گرفتند. گوسفند) بیشترین میزان رشد را در بهار و تابستان دارند.

به این مطلب امتیاز دهید!
رضایتمندی شما از این مقاله!
5/5
جستجو
فهرست مطالب

همین‌حالا از مشاوره رایگان آل‌کود استفاده کن

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مشاوره کود دهی، فروش ریز مغذی

09120807366
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]